Pages

telatah pelanggan aku

assalammualaikum~~~~
hulamak formal la plak....sj aku nak kongsi senyuman di hari selasa ini....seblom masa menjengah jam 12...hehehe
terhibur aku ari nih dengan keletah pelangan aku...hahaha 
nasib baik la aku sibuk...kalo tak dah lama aku snap setiap plangan yang buat aku tersenyum sampai ke petang....


tersebutlah kisah seorang apek yg boleh dikategorikan kureng waras la. tapi kalao bab duit jgn la tipu dia wakakaka.....pandai apek ni mengira tapi sengal ubi...
kenapa aku cakap dia sengal ubi...ade sorang brader sedang ambil mknan...tanpa dia sedari apek sengal ubi nih da terambil kunci motor dia...
masa mula brader tu nak mkn dia cari punya cari kuncinya tak ade...ape lagi menjajau la cari...sampai la dia ternampak kunci motor dia di tangan apek sengal nih...
apek tu dengan rasa tak malu nya bertekak la dengan brader nih...muncul lah seorang heroin iaitu mak aku menyelamatkan keadaan sebelom kami kehilangan pelangan...rupanya apek sengal nih kebulur sampai x menyempat nak cabut kunci dari motornya huhuhu.....


pelangan ke-2 ni pulak hehehe...mmg buat aku tersenyum la sebab aku x bole bezakan samaada dia ni senyum ka tersengeh....encik polis aku mmg lah x de org nak ngurat tapi aku ni x de la desperate sangat nak mngorat kamu....jadi dah tunang ka blom ka ada aku kesah...bila kami tanya bila langsung bagitau jek la beb....ini tak senyum kambing jek haissssssss~~~~


hah pelangan yang ini paling aku suka....cikgu utara...pujaan ati aku wahhhh....tau awek dia mampos aku.....baik punya kami tengah layan...tanpa bertanya soalan...tiba-tiba..'hari ini saya lambat beli ade mesyuarat kat sekolah td'...!!!!??????mataku memandang mata adkku....cikgu tu blah jek kami bantai la gelak...adk ku bertanya 'ko de tanya ke cikgu tu napa lambat'...aku pon geleng la kah..kah..kah 
cikgu sayang ade aku kesah ka napa lbt beli mkanan...


kisah aku nih x de la lawak mana pun.....tapi cukup la sekadar membuatkan aku tersenyum sampai ke petang..hahahha



---------------------------


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers